سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۸۵ - ۰۵:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: بخشی از برنامه‌های فصل زمستان فرهنگسراهای طبیعت، تفکر، سلامت و بهمن را در این قسمت می‌توانید بخوانید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، فرهنگسرای طبیعت کارگاه تئاتر را با هدف بسط و گسترش هنر تئاتر در بین مردم و تامین نیاز‌های آموزشی علاقه‌مندان به این هنر به صورت رایگان و تا 28 دی برگزار می‌کند.

فرهنگسرای تفکر سومین کتابچه از مجموعه تفکر در خدمت زندگی را با زبانی مصور و قابل فهم منتشر و به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار می دهد. همچنین سایت تفکر نیز با هدف اطلاع رسانی در خصوص برنامه های فرهنگی هنری با محوریت تفکر راه اندازی کرد.

فرهنگسرای سلامت برنامه تغذیه در فصل سرما را با هدف معرفی تغذیه سالم ، راهنمای مواد غذایی و مراقبت های بهداشتی بر پا می کند.همچنین جشنواره قرآنی به صورت مشارکتی و در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می کند.کارگاه آموزشی آشنایی با راهکارهایی برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.

معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری نیز به مناسبت عید غدیر و قربان دوازدهمین نمایشگاه آثار هنری کارمندان شاغل شهرداری را با هدف نگاهی هنری و اجتماعی به شهرداری ها بر گزار می کند.

در این نمایشگاه که 10 تا 14 دی‌ماه در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود 100 هنرمند در حوزه های مختلف هنری آثار خود را به نمایش می‌گذارند.

کد خبر 11855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز